لینک های ضروری

متورم‌ سازی لابیا

متورم‌ سازی لابیا

متورم‌ سازی لابیا چیست ؟ لابیا همانند هر عضو دیگر بدن شما، در برابر نشانه‌های پیری آسیب‌پذیر است. اما تغییرات این ناحیه‌ی خصوصی تنها تغییرات ظاهری نیستند. موضوع احساس راحتی هم هست. خوشبختانه، متورم‌ سازی لابیا می‌تواند هر دو مشکل را در نظر بگیرد.

لابیا ماژور («لبه‌های» بیرونی) به مرور زمان چروک خورده و کشسانی و سفتی خود را از دست می‌دهند. بخشی از این مشکل به دلیل کاهش سطح استروژن است که می‌تواند به خاطر فرزندآوری و یائسگی باشد. کاهش وزن شدید نیز می‌تواند به پژمردگی و کاهش تورم مشابه لابیا منجر شود.

وقتی که لابیا ماژور به مرور زمان نازک می‌شود، لابیا مینور («لبه‌های» داخلی) مشخص‌تر می‌شوند، به خصوص اگر تیره‌تر باشند یا از لبه‌های لابیا ماژور بیرون زده باشد. اثر کلی ایجاد یک لابیای صاف و شل و ول است، که ظاهر کلی فرج را پیر می‌کند.

به غیر از ظاهر، این تغییرات نگرانی‌های دیگری نیز به وجود می‌آورند. حین مقاربت جنسی، لابیا ماژور مانند نوعی بالش عمل می‌کند. فقدان سفتی و استحکام در لابیا ماژور می‌تواند باعث ناراحتی حین مقاربت شود، چون لابیا نمی‌تواند در برابر اصطکاک بیش از حد و اثرات آن از شما محافظت کند.

اگر در مورد یکی یا هر دوی این تغییرات نگران هستید، مجبور نیستید با آنها کنار بیایید. شما می‌توانید هم ظاهر و هم عملکرد ناحیه‌ی خصوصی خود را با یکی از دو روش متورم‌ سازی لابیا بازیابی کنید. تزریق فیلر یا پیوند چربی.

متورم‌ سازی لابیا

کدام روش متورم‌ سازی لابیا برای شما مناسب است

این تصمیم بیشتر به ترجیح شخصی شما برمی‌گردد. وقتی برای مشاوره مراجعه می‌کنید، ما در مورد هر دو گزینه با شما صحبت می‌کنیم، و به شما کمک می‌کنیم آن روشی را که مناسب شما است انتخاب کنید.

JUVÉDERM : این تزریق‌ها از هیالورونیک اسید ساخته شده‌اند، یک ماده‌ی شیمیایی که توسط بدن ما تولید می‌شود. به همین دلیل، خطر پس زدن خیلی کم است، و به اندازه‌ی تزریق چربی بی‌خطر است. متورم‌ سازی لابیا با  فواید زیادی دارد:

  • مانند تزریق صورت و لب، این روش غیرجراحی حدود 15 دقیقه زمان می‌برد.
  • شما با حداقل ورم یا بدون ورم پس از تزریق، می‌توانید نتایج را فوراً ببینید.
  • زمان نقاهت خاصی لازم نیست. شما می‌توانید دقیقاً پس از آن به فعالیت‌های روزمره‌ی خود برگردید.
  • تزریق دائمی نیست، و حدود 6 تا 8 ماه دوام دارد.

پیوند چربی : در این روش متورم‌ سازی لابیا، چربی از ناحیه‌ی دیگری از بدن شما برداشته می‌شود، اغلب از قسمت داخلی ران یا شکم. سپس برای جوانسازی و متورم کردن ناحیه به داخل لابیا ماژور تزریق می‌شود. این گزینه نیز فوایدی دارد :

  • جراحی نیست، و نیاز به برش یا بخیه ندارد.
  • نتایج بیش از تزریق فیلر باقی دوام دارند، و نیاز به ویزیت‌های بازگشتی کمتری وجود دارد.
  • نتیجه ی این روش، ظاهری طبیعی‌تر دارد.
  • چون چربی از بدن خود شما گرفته شده، دستگاه ایمنی شما تزریق را پس نمی‌زند، و به طور طبیعی بافت را طی مرور زمان جذب می‌کند.
  • زمان استراحت لازم ندارد. شما می‌توانید دقیقاً پس از آن به فعالیت‌های روزمره‌ی خود برگردید.

هم‌چنین متورم‌سازی لابیا می‌تواند راه حلی برای آنهایی باشد که هایپرتروفی (بزرگ شدن) خفیف لابیا مینور دارند، و یک جایگزین غیر جراحی برای لابیاپلاستی داخلی است.