بهترین متخصص زنان در شمال تهران کیست ؟ شاخه ای از علم پزشکی زنان و زایمان نام دارد که به درمان مشکلات و بیماری ها می پردازد. پزشکانی که در این حوزه فعالیت می کنند جراح زنان خوب ، نامیده می شوند. در این شاخه در حوزه بیماری های مربوط به دستگاه تناسلی ، زایمان طبیعی ، سزارین و… فعالیت می کنند. در ادامه با ما همراه باشید تا درمورد باور های غلط درمورد این رشته صحبت کنیم همچنین در ادامه ، زمان مراجعه و هزینه صحبت کنیم.

جراح زنان خوب

حال بهتر است بیشتر در مورد این صحبت کنیم که بهترین جراح زنان شمال تهران کیست و کار آن چیست ؟ دکتر زنان زایمان که در حوزه کاری و درمانی آنان در زمینه ، بارداری ، زایمان ، مشکلات جنسی و دیگر بیماری های مرتبط می باشد. کمی توضیح لازم است تا بدانید که پزشک چکاری انجام می دهد. به طور مثال برای بارداری شما باید در طول این دوره تحت نظر پزشک باشید و مراقبت ها و چک آپ ها و آزمایشات مختلفی انجام دهید که توسط پزشک انجام میشود.

به طور کلی شاخه این بخش به دو بخش زیر تقسیم میشوند :

Obstetrics : تمرکز دکتر در این حیطه بر روی زایمان (طبیعی ، سزارین و…) است .

Gynecology : تمرکز پزشک در این حیطه بر روی تشخیص و درمان بیماری های مربوط به دستگاه تناسلی (کیست تخمدان ، سرطان رحم ، اختلالات قاعدگی و… است .

جراح زنان خوب در تهران

همانطور که میدانید پزشک توانایی لازم را برای انواع جراحی ها و درمان های مربوط به زنان از جمله ، دستگاه تناسلی ، زایمان و نازایی را دارد . که به این ترتیب می توان گفت یکی از مهم ترین نقش ها در سلامت خانم ها در این رشته می باشد. یکی از کارهایی که باید انجام دهد ایجاد آگاهی در مورد نیاز های مراقبتی زنان را افزایش دهد. تا شاید ریسک مبتلا شدن به انواع بیماری ها در این زمینه را کاهش دهد.

حال در مورد باور غلط اکثر مردم در مورد جراح زنان خواهیم پرداخت ، با ما در ادامه همراه باشید : اکثر خانم ها این عقیده و باور را دارند که تنها زنان متاهل نیز دارند تا به دکتر مراجعه کنند و درمان ها و پیشگیری های لازم را انجام دهند ، اما واقعیت این است که این تفکر کاملا غلط بوده چرا که تمام خانم ها از زمان طفولیت نیاز به پزشک دارند زیرا میتوانند مشکلات مختلفی ، دستگاه ادراری تناسلی ، سرطان و مشکلات دیگری داشته باشند و نیاز به درمان خواهند داشت.

اهمیت جراح زنان خوب در تهران

می توان گفت تمام خانم ها از سن 20 الی 70 سالگی حتما باید به صورت منظم حداقل سالی 1 بار به دکتر مراجعه کنند و آزمایش ها و چکاپ های لازم را برای سلامت خود انجام دهند ، این پیشگیری ها می تواند شامل ، تجویز واکسن HPV پیشگیری از سرطان دهانه رحم و زگیل تناسلی باشد. همانطور که میدانید امروزه با افزایش چشمگیر سرطان ها و بیماری ها ، ناباروری ، بیماری های عفونی و بیماری های مقاربتی که میتواند باعث مشکلات بزرگ و سختی شوند ، مراجعه به پزشک به صورت منظم و مرتب میتواند از آنها پیشگیری کرده و به درمان سریع آنها کمک کند.

همچنین لازم به ذکر است که خانم ها غیر از چک آپ یک ساله خود اگر علائم غیر طبیعی در ناحیه تناسلی خود لگن ، دفع ادرار و … مشاهده کردند در اولین فرصت باید به پزشک مراجعه کنند ، زیرا علائم آن میتواند بسیار خطرناک باشد و بر سلامت شما و باروری زنان تاثیر بسیار بگذارد.

هزینه متخصص زنان در شمال تهران

برخی از زنان هیچگاه به مطب و پزشک مراجعه نمی کنند زیرا معتقدند بیماری خاصی ندارند. در صورتی که ممکن است به یکی از بیماری ها نظیر زگیل تناسلی و دیگر بیماری های زنان ، مبتلا اما بدون علائم باشند و پس از مدتی با این بیماری به صورت پیشرفته مواجه شوند. در صورتی که با انجام معاینات منظم و اطلاع از ابتلا به بیماری می توان بیماری را در همان مراحل اولیه تحت کنترل قرار داد.

به طور کلی برای انجام تست پاپ اسمیر از اسپكولوم‌های یک بار مصرف استفاده می شود اما به دلیل آن که همچنان در برخی مراکز از اسپكولوم‌های فلزی استفاده می شود برخی از دچار شدن به عفونت ابراز نگرانی می کنند.اما باید به آن دسته از افراد گفت که اسپكولوم‌های فلزی درون دستگاه خاص نگهداری و استریل می شوند. یکی از نکات مهم در انجام این آزمایش این است که فرد نباید در دوران قاعدگی باشد. همچنین 48 ساعت قبل از انجام آزمایش نباید رابطه جنسی داشته باشد.

متخصص زنان در شمال تهران

قیمت جراح زنان شمال در تهران

یکی از سوالات رایجی که همواره پرسیده می شود هزینه انجام خدمات مربوط به حوزه زنان و است. متخصص زنان در شمال تهران ، هزینه انجام هر یک از این خدمات برای هر شخص متفاوت بوده و با توجه به فاکتورهای تاثیرگذار متغیر می باشد. شایان ذکر است جراحی زیبایی زنان تحت پوشش بیمه قرار نمی گیرند. همچنین شما می توانید جهت مشاوره و یا انجام هر یک از خدمات در حوزه زنان ، زایمان و ترمیمی با مطب دکتر سالاریه با شماره های 02133387619 — 02188656158 تماس حاصل کرده و از هزینه آن مطلع شوید.

در این قسمت درمورد روش های درمان توسط جراح زنان خوب در شمال تهران را به شما توضیح خواهیم داد : هر یک از بیماری ها دارای درمان منحصر به فرد خود است اما به طور کلی از روش هایی مانند زیر توسط جراح زنان خوب درمان میشود :

نکته : برای بررسی این موارد در دختران باکره می توان از تست پاپ اسمیر استفاده کرد و تنها می توان از سونوگرافی شکمی استفاده کرد.

جراح زنان خوب در تهران

آشنایی با درمان جراح زنان خوب

  • سرطان سینه ،سرطان دستگاه تناسلی
  • بارداری خارج از رحم ، تومورهای بارداری
  • کیست تخمدان ، سندرم تخمدان پلی کیستیک ، پولیپ ها
  • اختلالات سیتولوژی
  • اندومتریوز
  • فیبروم رحم
  • بی اختیاری ادرار و مدفوع
  • بیماری التهابی لگن
  • ناهنجاری های مادرزادی
  • عفونت های مقاربتی
  • آمنوره
  • اختلالات عملکرد جنسی
  • یائسگی
  • مشاوره در مورد سبک زندگی
  • پیشگیری از بارداری، عقیم سازی
  • خشونت خانگی ، تجاوز جنسی
  • ناباروری

معاینات جراح زنان خوب تهران

در این قسمت آشنایی با مهمترین معاینات دکتر زنان در شمال تهران را توضیح خواهیم داد . امروزه بیماری هایی از قبیل سندروم تخمدان پلی‌کیستیک ، اختلالات قاعدگی ، کیست‌های درموئید و… در سنین بسیار پایین شیوع پیدا کرده است. همانگونه که پیشتر نیز گفته شد کسانی که رابطه جنسی دارند باید به طور منظم به جراح زنان خوب در تهران مراجعه و معاینات را به طور مستمر انجام دهند.

یک متخصص زنان در شمال تهران چه کاری انجام می دهد ؟

همانطور که میدانید بهترین دکتر زنان در شمال زنان کار های مربوط به زنان مانند ناباروری درمان بیماری های متخلف زنان و راه های مختلف برای پیشگیری از ابتلا به انواع بیماری ها و مشکلات زنان را انجام میدهند . اما بهترین دکتر زنان در شمال تهران , متخصصی است که تمامی مشاوره های مربوط به زنان و کودک را به صورت کامل و صحیح به شمال ارائه دهد.

خدمات متخصص زنان در شمال تهران

درمان ها و خدمات مختلف بهترین متخصص زنان شمال تهران

  • هیستروسکوپی به معنای استفاده از آندوسکوپ برای دیدن رحم
  • کولپوسکوپی به معنای بررسی میکروسکوپی دهانه‌ی رحم
  • لاپاراسکوپی و لاپاراتومی برای تشخیص یا جراحی
  • نمونه‌ی آندومتر به معنای گرفتن نمونه از دیوار داخلی رحم
  • عقیم سازی
  • انجام میومکتومی به منظور درمان فیبروم رحمی
  • اندومتریوز
  • اختلالات جنسی زنان.
  • فیبروئید
  • وضعیت ژنیکولوژیک عمومی و درد لگن زنان
  • سرطان های زنان و زایمان
  • ناباروری
  • بی اختیاری، کنترل مثانه

جراح و متخصص زنان لاپاراسکوپی

این جراحی از سال ۱۹۰۰ به پزشکی اضافه شد اگر بخواهیم درمورد این جراحی توضیحاتی دهیم می توان گفت که یک جراحی غیر تهاجمی و یا کم تهاجمی می باشد. در این روش با استفاده از یک لاپاراسکوپ بخش‌های داخلی لگن مشاهده می‌‌شود. در بیماری‌های زنان جایگزین عمل جراحی باز شده است. جراحی‌های باز اغلب نیازمند ایجاد شکافی بزرگ روی بدن هستند لاپاراسکوپ لوله‌ای باریک و دارای دوربینی با نوراست. این وسیله به دکتر امکان مشاهده داخل بدن را می‌دهد. از لاپاراسکوپی علاوه بر درمان در تشخیص بیماری نیز استفاده می کنند. تشخیصی آن می‌تواند باز یا بسته بودن لوله های رحمی و وجود آندومتریوز یا فیبروم را مشخص کند.

جراح زنان خوب سرطان رحم

سرطان دهانه رحم نوعی سرطان است که در سلول‌‌‌های دهانه‌ی رحم ایجاد می‌‌‌شود؛ دهانه‌ی رحم قسمت تحتانی رحم است که به واژن متصل می‌‌‌شود. ویروس پاپیلومای انسانی HPV  )نوعی عفونت منتقله از راه جنسی( در ایجاد بیشتر سرطان‌‌‌های دهانه‌ رحم نقش دارد. وقتی سیستم ایمنی زنان در معرض HPV قرار می‌‌‌گیرد، معمولاً از آسیب زدن ویروس پیشگیری می‌‌‌کند. با این حال، در گروه کوچکی از زنان، ویروس سال‌ها زنده می‌‌‌ماند و به فرایندی کمک می‌‌‌کند که برخی از سلول‌‌‌ها روی سطح دهانه‌ی رحم به سلول‌‌‌های سرطانی تبدیل می‌شوند. از طریق آزمایش‌‌‌های غربالگری و دریافت واکسن عفونت  HPV، خطر ابتلا به سرطان دهانه‌ رحم کاهش می‌‌‌یابد.

متخصص زنان فیبروم رحمی در شمال تهران

فیبروم توده ای گرد و سفتی از عضلات می باشد که در رحم ساخته میشود و همانطور که می دانید رحم در زمان بارداری جنین و کودک را در خود جای می دهد. بعضی از مردم فکر میکنند که فیبروم یک تومور بوده اما خوب است بدانید که فیبروم ها سرطان نیستند و فقط نتیجه رشد غیر طبیعی عضلات رحم می باشند.

آدرس دکتر ندا سالاریه در شمال تهران

آدرس مطب در شمال تهران:

آدرس شمال تهران : تهران، خیابان گاندی جنوبی، نبش نوزدهم، پلاک 28

تلفن : 02188656158 – 09923118785

نوبت دهی : روزهای فرد از ساعت 15 تا 20

 

10 thoughts on “متخصص زنان در شمال تهران

  1. زهرا گفت:

    سلام
    خسته نباشید
    مطالبتون خیلی خوب و کامله

    1. مهناز گفت:

      خیلی خوبه

  2. سمیه گفت:

    فوق العاده
    خیلی ممنون از مطالب بسیار مفیدتون
    خسته نباشید

  3. مهشید گفت:

    یکی از جراح زنان خوب در تهران همین دکتر سالاریس
    عالیه
    خسته نباشید

  4. nn گفت:

    salam aya momkene ke amale diastasis recti ro ham ba laproscopy anjam dad?

    1. ادمین گفت:

      خیر اینکار توسط جراح انجام میشود

  5. بنفشه گفت:

    فوق العادست خانوم دکتر

  6. ملیکا گفت:

    سلام خانم سالاریه
    یکی از بهترین پزشک متخصص زنان در شمال تهران هستند
    عالی ممنونن

    1. الهام گفت:

      سلام
      ميشه بفرماييد چرا؟
      يا بهتر بپرسم مشكلتون چي بوده كه ايشون رو بهترين ميدونيد؟

  7. محدثه گفت:

    سلام ممنون از شما خانم سالاریه یکی از جراح زنان خوب در تهران به نظرم همین دکتر هست
    موفق باشیدد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *