آیا شما کاندید خوبی برای جراحی زیبایی زنان هستید؟ این سوال ممکن است برای هر یک از زنان در طول زندگیشان پیش بیاید که آیا آن ها نیاز به جراحی زیبایی دارند یا خیر؟ یکی از مسائلی که در میان خانم ها بسیار رواج دارد نارضایتی از شکل ظاهری و اندازه ی واژن است. در ادامه با ما همراه باشید تا درمورد عمل زیبایی زنان توضیح دهیم. با افزایش سن، بدن زنان با تغییراتی از جمله، تغییر در سطح استروژن خون همراه خواهد بود.

این عوامل منجر به تغییرات ساختاری (آتروفی) در واژن زنان می شود. در نتیجه، زنان در سنین بالا جهت برطرف نمودن این عوارض با مراجعه به جراح زنان و زایمان درصدد برطرف نمودن این علائم برمی آیند. امروزه جراحی های زیبایی بسیار پیشرفت کرده اند، به طوری که جراحی های زیبایی تنها به صورت و بدن منتهی نمی شوند بلکه حتی جراحی های زیبایی مربوط به اندام تناسلی نیز در سرتاسر جهان در حال انجام است. به مجموعه جراحی های مربوط به اندام تناسلی، جراحی زیبایی زنان گفته می شود.

عمل زیبایی واژن

امروزه با پیشرفت تکنولوژی می توان گفت کمترین بیماری و یا مشکلی بدون درمان مانده است ، جراحی زیبایی زنان نیز جز این دسته است.این نوع جراحی عموماً توسط جراح زنان انجام می گیرد. یکی از بخش های زیبا سازی واژن بررسی خشکی و آتروفی واژن است. معمولا با بالا رفتن سن زنان درخواست های آن ها در این زمینه نیز افزایش می یابد.از دست دادن سطح طبیعی استروژن باعث بوجود آمدن تاثیراتی بر روی بدن می شود.

از جمله بر روی سطح لگن و به طور خاص پوست واژن و اطراف آن.این بیماران از علائم بسیاری رنج می برند که مشخصاً می تواند بر روی کیفیت زندگی آن ها تاثیر بسزایی بگذارد.

جراحی زیبایی زنان

جراحی زیبایی زنان خوب

جراحی زیبایی واژن یکی از پرطرفدار ترین عمل ها در سراسر دنیا می باشد که امروزه بسیار مورد توجه زنان قرار گرفته است. می توان گفت همه ی زنان تمایل به داشتن واژنی زیبا دارند.روش های گوناگونی برای این کار وجود دارد.در این مقاله ما سعی داریم شما را با این روش ها آشنا کنیم. در ابتدا ممکن است سوالاتی از قبیل بهترین دکتر کیست ، این کار چه خطرات و پیامدهایی دارد و یا اصلا من نیازی به انجام این کار دارم یا خیر پیش بیاید.

معرفی انواع عمل زیبایی زنان : افتادگی رحم در واقع به معنی جا به جایی رحم به درون واژن است. این بیماری با نام پرولاپس نیز شناخته می شود. افتادگی رحم می تواند در اثر پارگی عضلات لگنی باشد. این بیماری دارای چهار درجه می باشد.

این درجات برای دهانه رحم شامل:

  • به دهانه واژن رسیده باشد.
  • به داخل واژن رسیده باشد.
  • از واژن بیرون باشد.
  • کل رحم از واژن بیرون باشد.

هزینه جراحی زیبایی زنان در تهران

در این روش دارو های ترکیبی توسط آزمایشگاه ساخته میشود و دستور استفاده ی آن توسط پزشک به فرد داده می شود. هزینه ی این روش از لیزر پایینتر است ولی مدت درمان بالاتر می باشد. در صورت تمایل برای مشاوره و یا انجام هر یک از جراحی زیبایی زنان توسط دکتر سالاریه می توانید از طریق شماره تماس های 02188656158 – 09923118785 با مطب ایشان ارتباط حاصل فرمایید.

روشن سازی واژن: یکی از روش های پر کاربرد روشن سازی واژن و جراحی زیبایی زنان ، استفاده از لیزر مونالیزا تاچ می باشد. این روش هم اکنون جدیدترین فناوری روز دنیا به حساب می آید. معمولا بین 3 تا 5 جلسه نیاز دارد تا نتیجه ی دلخواه را بدهد ولی در همان جلسه ی اول تغییرات قابل مشاهده است.

هزینه عمل زیبایی واژن

در کنار جذاب بودن بحث عمل های زیبایی زنان، نکته قابل توجه هزینه این گونه عمل ها می باشد. یکی از دغدغه های رایج، میزان هزینه مورد نیاز برای عمل های زیبایی زنان است. در پاسخ به این سوال باید مطرح کرد که هزینه عمل های زیبایی زنان بسته به هر شخص متفاوت خواهد بود. به عبارت دیگر بسته به شکل واژن، اندام تناسلی و لابیاهای هر فرد، میزان و نوع عمل متفاوت بوده و هزینه ممکن است کاهش یا افزایش یابد. بنابراین برای اطلاع از هزینه مربوط به عمل زیبایی زنان ابتدا باید توسط پزشک متخصص معاینه صورت گیرد. نکته قابل توجه این است که این گونه عمل ها جز عمل های زیبایی بوده و بیمه به آن تعلق نمیگیرد؛ اما اگر در کنار این عمل ها، عمل دیگری نیز روی اندام تناسلی صورت گیرد بسته به نوع عمل مقداری از هزینه کاهش می یابد.

آشنایی با انواع عمل زیبایی زنان

همان طور که از نام این گونه عمل ها برداشت می شود، این عمل ها در جهت زیباسازی اندام جنسی مورد استفاده قرار می گیرند. امروزه یکی از دغدغه های زنان، نگرانی آنها از ظاهر اندام جنسی‌شان است. بزرگ بودن، عدم تقارن لابیاها، رنگ تیره نواحی خارجی اندام تناسلی، درد در هنگام برقراری ارتباط جنسی و غیره می توانند از دلایل اقدام به این گونه عمل های زیبایی زنان باشد.

واژینوپلاستی: این عمل برای خانم هایی مناسب است که عضلات واژنشان شل و ضعیف شده است. با انجام این عمل به حالت اولیه بازمی گردند.

پرینوپلاستی: این عمل برای خانم هایی که دچار پارگی پرینه شده اند مناسب است. پرینه قسمت میان واژن و مقعد است که اغلب به دلیل زایمان های متعدد اتفاق می افتد. ولی جای نگرانی نیست و افرادی که دچار این مشکل شده اند با انجام این عمل به حالت قبل باز میگردند.

تنگ کردن واژن با نخ: این روش با استفاده از نخ های واژینال صورت میگیرد. در گذشته از نخ برای کشش و لیفت صورت و غبغب استفاده می شد ولی امروزه با استفاده از روش ها و ابزار جدید می توان لیفت واژن را به منظور زیبایی ( جراحی زیبایی )، جوانسازی و تنگ کردن واژن انجام داد. عمل تنگ کردن واژن با نخ کاملا سرپایی و بدون بیهوشی بوده و خونریزی ندارد.

تنگ کردن واژن با لیزر: عمل تنگ کردن واژن با لیزر بسیار پرطرفدار است چرا که در این روش هیچ برشی روی واژن ایجاد نمی شود در نتیجه اعصاب حسی واژن آسیب نمی بینند و دوران نقاهت بسیار کوتاه خواهد بود.

 

هزینه جراحی زیبایی زنان تهران

عمل زیبایی زنان خشکی واژن

یکی دیگر از گروه هایی که به این بیماری مبتلا می شوند زنانی هستند که تحت درمان سرطان سینه قرار می گیرند. این دسته از افراد معمولا امکان مصرف مکمل های استروژنی را ندارند و در بسیاری از مواقع تحت درمان هایی قرار می گیرند که سطح استروژن را در بدن آن ها به میزان بالایی کاهش می دهد.به علت کاهش سطح استروژن بدن بافت واژن دچار خشکی و آتروفی می شود، همچنین این خشکی در زنانی که در دوران بارداری و شیردهی قرار دارند ، زنانی که استرس ، اضطراب و شرایط روحی نامناسبی دارند و یا داروهای ضد افسردگی و روان گردان مصرف می کنند نیز بوجود می آید.

وقتی واژن دچار خشکی و آتروفی می شود، در معرض عفونت های مکرر قرار میگیرد. در این شرایط نزدیکی به دلیل پوست نازکی که در واژن وجود دارد بسیار دردناک و سخت خواهد بود همچنین می توان به لکه بینی در زمان نزدیکی اشاره داشت،این موارد می توانند باعث کاهش میزان لذت جنسی شوند.

آشنایی جراحی زیبایی زنان لیزر RF

لیزر RF

در این روش امواج رادیویی با گرم کردن بافت واژن باعث افزایش خون رسانی و افزایش تعداد مویرگ ها و بافت کولاژن واژن می شود. این کار باعث حفظ رطوبت واژن می شود. یکی از مزیت هایی که روش RF نسبت به سایر روش ها دارد این است که باعث ایجاد واکنش هوازی در عضلات کف لگن می شود در نتیجه در لیفت واژن و تنگ تر کردن واژن نیز موثر است. در جراحی زیبایی زنان لیزرها به دلیل تاثیرگذاری بالا از سوی زنان بسیار مورد استقبال قرار می گیرد.

  • هورمون درمانی که باید تحت نظر پزشک متخصص انجام شود.
  • لیزر و امواج رادیویی که شامل لیزر RF و لیزر مونالیزا است.

لیزر مونالیزا

از تکنولوژی های نوظهور در زمینه پزشکی که کمک شایانی در زمینه درمانی کرده اند، لیزرها هستند. لیزر مونالیزا روشی بسیار کارامد در زمینه روشن سازی واژن می باشد. این لیزر برای زنانی که از شکل اندام تناسلی خود رضایت کافی ندارند نوعی معجره می باشد. در صورت داشتن لابیه های بزرگ ، و یا اگر از شکل آلت تناسلی خود راضی نیستید لیزر مونالیزا بدون هیچگونه درد و یا خونریزی شما رو به هدفی که به دنبال آن هستید برساند.

از دیگر مزیت های لیزر مونالیزا و جراحی زیبایی زنان می توان به مواردی چون جوانسازی واژن ، روشن کردن ناحیه تناسلی و کشاله ران ، برطرف ساختن خشکی واژن و عفونت های مکرر ، برطرف کردن علائم یائسگی و بهبود بی اختیاری ادرار و در برخی موارد درمان افتادگی های رحم نام برد.زمان تقریبی برای هر جلسه لیزر درمانی با روش مونالیزا بازه زمانی 15 الی 25 دقیقه می باشد.

آیا کاندید جراحی زیبایی زنان هستید ؟

افرادی که دچار شل شدگی، باز بودن دهانه ی واژن و پارگی پرینه می باشند می توانند عمل تنگ کردن واژن را انجام دهند. برخی معتقدند با مواردی مانند قرص های تنگ کننده واژن، اسکوات، کرم های تنگ کننده و وزنه ی واژینال می توانند مشکل گشادی واژن را حل کنند. اما آیا این موارد واقعا بر تنگ کردن واژن اثر میگذارد ؟ لازم به ذکر است که قرص ها و کرم های تنگ کننده هیچگونه تاثیری نمی تواند بر روی گشادی واژن بگذارد. هاچرسون می گوید: هیچ خوردنی ای نیست که بر روی تنگی واژن اثر بگذارد.

اما تمرین اسکوات و وزنه ی واژینال می تواند بر قوی تر شدن عضلات کف لگن و چهار سر ران تاثیر گذار باشد. باز هم تاکید می کنیم که این تمرینات فقط برای تقویت عضلات است و برای تنگ کردن واژن موثر نیست.

تزریق ژل به واژن

یکی دیگر از روش های جوان سازی واژن، پروتز واژن به وسیله ی تزریق ژل می باشد. با افزایش سن، پیری،کاهش چربی و زایمان های طبیعی این قسمت از بدن دچار شل شدگی و چروک می شود و اغلب باعث کاهش اعتماد به نفس می شود. این تغییرات بر روی لابیای ماژور قابل مشاهده است.

عمل زیبایی زنان در تهران

تزریق ژل به واژن جز عمل های زیبایی و جراحی زیبایی زنان می باشد ولی بسیار سبک بوده و نتایج آن بعد از 1 تا 2 ساعت قابل مشاهده است. هیچ گونه برش و جای زخم ایجاد نمی شود در نتیجه بیمار هیچ دردی را هنگام تزریق احساس نخواهد کرد و نیاز به استراحت بعد از تزریق ندارد پس بلافاصله به زندگی روزمره باز می گردد.

کارهای که برای عمل زیبایی واژن می توان انجام داد شامل:

این عمل برای چه کسانی توصیه می شود:

اگر به دلیل افزایش سن، لابیاهایشان چروک و افتاده شده است
افرادی که دارای لابیا های لاغر بوده و می خواهند لابیاهای پر تری داشته باشند
اگر لابیا های نامتقارن دارند و تمایلی هم به عمل جراحی ندارند

روشن سازی واژن

یکی از نگرانی های خانم ها مسئله ی تیرگی واژن است. با اینکه تیرگی واژن یک بیماری و یا عیب به حساب نمی آید ولی همه دوست دارند واژن روشن تری داشته باشند. عمل زیبایی زنان روش های زیادی برای روشن سازی پوست واژن وجود دارد و اصلا جای نگرانی نیست.

مواردی که باعث ایجاد تیرگی در واژن می شود

  • چاقی
  • بارداری
  • عوامل ژنتیکی
  • تغییرات هورمونی
  • پوشیدن لباس های تنگ
  • استفاده زیاد از ژیلت برای موزدایی این ناحیه

ویژگی های بهترین جراح زیبایی زنان چیست ؟

عمل های زیبایی زنان از ظرافت زیادی برخوردار هستند، لذا برای انجام چنین عمل هایی باید به یک پزشک جراحی زنان ماهر مراجعه کنید. در ادامه این مقاله به ویژگی های یک جراح زیبایی ماهر اشاره می کنیم. یک جراح زیبایی زنان باید اخلاق پزشکی داشته باشد. به عبارت دیگر علاوه بر تلاش برای داشتن یک درمان موثر، باید از زدن هرگونه صدمه به بیمار خودداری کند. همچنین برای کاهش عوارض جانبی حین عمل باید کاملا اصول بهداشتی را رعایت کند.

یکی دیگر از ویژگی های یک جراح زیبایی زنان رازداری است. رازداری، به معنای عدم انتشار اطلاعات شخصی پرونده پزشکی بیمار به خارج است. در این حالت، بیمار می تواند به پزشک اعتماد کرده و درمان خود را با اطمینان بیشتری ادامه دهد. برقراری ارتباط خوب و مناسب با بیمار از ویژگی های خاص یک جراح زیبایی زنان ماهر است. ایجاد برقراری ارتباط مناسب با بیمار ضمن ایجاد حس همدردی به بیمار می تواند در ایجاد یک جو صمیمی و راحت کمک کند. در نتیجه بیمار روند درمان را با آرامش بیشتری طی می کند. مهارت های ارتباطی خوب به ایجاد رضایت بیمار نیز کمک می کند.

بهترین جراح زیبایی زنان در تهران

هماهنگی بالا بین چشم و دست نیز از ویژگی هایی است که برای یک جراح الزامی است. عمل های زیبایی اندام های تناسلی بسیار حساس بوده و کوچکترین خطایی می تواند به ضرر بیمار و پزشک باشد. داشتن مهارت بین چشم و دست می تواند به اجرای یک عمل جراحی موفق و رضایت بیمار بینجامد. با پیشرفت روزانه علم و تکنولوژی، یک جراح زیبایی زنان نیز باید اطلاعات و مهارت های جراحی خود را به روز نگه دارد. فرایند تشخیص و درمان برای هر بیمار نیازمند اطلاعات جدید و همچنین داشتن مهارت بالا در این زمینه است.

بنابراین جراح زیبایی زنان موفق و ماهر باید از ویژگی هایی که در بالا ذکر شد برخوردار باشد. علاوه بر موارد مطرح شده در بالا، توانایی کنترل عملکرد پرسنل اتاق عمل حین عمل جراحی، حفظ اعتماد و آرامش بیمار، تشخیص درست مشکل بیمار، انتخاب روش جراحی متناسب با نیاز بیمار، اجرای پروسه جراحی به بهترین شکل نیز از جمله مواردی هستند که باید توسط جراح زیبایی زنان رعایت شوند.

جراحی زیبایی زنان با لیزر

امروزه استفاده از لیزر در امور مربوط به زیبایی بسیار پرکاربرد است. استفاده از لیزر همچنین در امور مربوط به جراحی های زنان نیز مورد استفاده قرار می گیرد. به طور مثال برخی خانم ها به دلیل داشتن لابیاهای بزرگ، بدشکل و با رنگ تیره از ظاهر اندام تناسلی خود رضایت کافی را ندارند، بنابراین در این افراد با استفاده از دستگاه لیزر و بدون هیچ گونه درد و خونریزی اصلاحات مربوط به اندام تناسلی صورت می گیرد.

 

لابیاپلاستی با لیزر

جهت ترمیم لابیا می توان با لیزر لابیاپلاستی انجام داد. زمانی که لابیا ها بزرگ باشن یا لامینورها غیرقرینه بوده از زیبایی ناحیه تناسلی کی می شود و علاوه بر آن ممکن است در فعالیت های روزمره خانمها اختلالاتی ایجاد کند. همچنین عدم رضایت رابطه جنسی هم برای خانم ها و هم برای شریکشان به دلیل بزرگ بودن لامینورها یکی دیگر از دلایل عمل لابیاپلاستی است که راه حل این مشکل لابیاپلاستی با لیزر می باشد.

لابیاپلاستی با لیزر جهت ترمیم لابیاها می باشد. بزرگ بودن و غیرقرینه بودن لابیامینورها علاوه بر اینکه از زیبایی ناحیه تناسلی کم میکند، میتواند در فعالیتهای روزمره نیز برای خانمها ایجاد اختلال کند. بسیاری از خانمها از اینکه نمیتوانند به راحتی به فعالیتها و ورزشهای خود ادامه دهند، همچنین به دلیل عدم توانایی پوشیدن لباسهای تنگ و عدم رضایت از رابطه جنسی هم برای خود و هم برای شریکشان، از بزرگ بودن لابیامینورهای خود شکایت دارند. لابیاپلاستی با لیزر راه حل این مشکل است.

10 thoughts on “جراحی زیبایی زنان

  1. سوسن گفت:

    خانوم دکتر خیلی خوش اخلاقه

  2. :) گفت:

    مطالب کامل و جامع مرسی

  3. نرگس گفت:

    خیلی از مطلب مفیدتون ممنونم. موندگاریه این عمل زیبایی چقدره خانم دکتر ؟

    1. ادمین گفت:

      ممنونم عزیزم 🙏
      دوسال یکبار

    2. ادمین گفت:

      سلام عزیزم ممنون
      ماندگاری با نخ ۶ الی ۹ ماه
      لیزر مونالیزا حداقل ۱ سال

  4. فرزانه گفت:

    خیلی ممنون.
    توضیحات جامعی بود.
    فقط یک سوال،ماندگاری لیفت با نخ یا لیزر مونالیزا چقدر است و چه زنانی برای تکرار باید مراجعه کرد؟

    1. ادمین گفت:

      سلام عزیزم ماندگاری لیفت با نخ ۶ الی ۹ ماه
      لیزر مونالیزا حداقل ۱ سال

  5. سعید گفت:

    جالب بود ممنونم
    خانمم ۴۵ ساله….از داشتن واژن خشک در سختی قرار گرفته برای همین هم عمل زناشویی نداریم کدام روش رو پیشنهاد میدید؟

  6. سارا گفت:

    سلام هزینه عمل زیبایی حدودا چه مقداری در میاد

  7. یزدی گفت:

    سلام وقت بخیرببخشیدخانم دکترلیزرروشن سازی واژن هزینش چقدره وقابل برگشته یعنی امکان داره بعدازچندوقت به تیرگی اولیه خودش برگرده یانه؟
    ممنون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *