خدمات

لیفتینگ و درمان شلی واژن

لیفتینگ و درمان شلی واژن

لیفتینگ و درمان شلی واژن : لیفت واژن چیست و واقعاً زنی هست که به آن نیاز داشته باشد ؟ احتمالاً وقتی به اثرات پیر شدن فکر می‌کنید، چروک‌های دور چشم، کند شدن متابولیسم و به احتمال گرگرفتگی‌های ترسناکی را که بسیاری از زنان یائسه ازشان می‌نالند تصور می‌کنید. آن پایین‌های لیست (حداقل برای من) این احتمال وجود دارد که علاوه‌بر چانه و سینه‌هایم، یک روزی واقعاً واژنم هم شروع به آویزان شدن کند. آه، طبیعت، هم می‌تواند مهربان باشد و هم بدجنس.

درمان شلی واژن : دکتر پرودنس هال، جراح زنان و بنیان‌گذار کلینیک پزشکی ترمیمی هال سنتر در شهر سانتا مونیکا، می‌گوید: «ما زن‌ها، وقتی پیر می‌شویم، بافت‌های واژن‌مان نازک‌تر و تحلیل‌رفته‌تر می‌شوند. در دوران جوانی، بافت واژن کش‌سان و انعطاف‌پذیر است تا برای زایمان مناسب باشد و درنتیجه رابطه‌ی جنسی راحت و بدون درد است، درحالی‌که بافت زایمان در دوران پیری (یا پس از زایمان) خشک و کشیده می‌شود، حساسیت جنسی زنان را کمتر و واقعاً آن‌ها را دچار ناراحتی می‌کند». خیلی ناخوشایند به نظر می‌رسد، نه؟ اگر در دوران بیست سالگی‌تان باشید، احتمالاً فکر می‌کنید: «هنوز چند دهه وقت دارم تا این اتفاق برایم بیفتد». احتمالاً هم حق با شماست.

اگرچه اگر از قرص‌های ضدبارداری استفاده کنید، درست مثل زمانی‌که یائسه شده باشید، سطح استروژن‌تان پایین می‌آید و همان علائم خشکی، درد هنگام سکس و پایین آمدن سطح باکتری‌های خوب (بخوانید: شانس بیشتر ابتلا به عفونت‌های واژن) را به وجود می‌آورد. اگر چنین شرایطی دارید، می‌توانید قرص را کنار بگذارید، که کار ساده‌ایست.

حتما بخوانید : عمل تنگ کردن واژن

جراحی لیفتینگ شلی واژن در ایران

اطلاعات بیشتر: این شات‌ها تعداد ارگاسم‌های‌تان را افزایش می‌دهند؛ اما آیا بی‌خطر هستند؟ جراحی لیفتینگ شلی واژن در ایران . باوجوداین، اگر یکی از آن زنانی هستید که با این علائم سروکار دارند و راه‌حل ساده‌ای هم پیش‌پای‌شان نیست، منطقی است که دنبال راه‌حل غیرمتعارف‌تری باشید. درمان‌های جوان‌سازی واژنی مانند لیفتینگ را درنظر بگیرید، که با استفاده از فناوری لیزر بافت واژینال را گرم و شکل‌گیری کلاژن جدید را تحریک می‌کند تا به درمان ناراحتی و درد، ناشی از پیری، زایمان طبیعی یا هر چیز دیگری، کمک کند.

با دکتر امیر مراشی، متخصص زنان بروکلین‌تباری که این روش را (که در سال 2008 مورد تأیید FDA قرار گرفت و در چند سال اخیر معروف شده است) انجام داده است صحبت کردم تا اطلاعات بیشتری درباره‌ی نحوه‌ی عملکرد آن به دست بیاورم. می‌گوید: «فمیلیفت پروبی با لیزرهای ریز دارد که، تقریباً مثل میکرونیدلینگ، در واژن 81 سوراخ ریز سطحی ایجاد می‌کنند. هروقت بدن‌تان را سوراخ کنید، بلافاصله خون بیشتری به آن ناحیه وارد و به ساخت کلاژن منجر می‌شود.» به بیهوشی و استراحت نیازی ندارد، در نتیجه برای زنان پرمشغله بسیار مناسب است.

اطلاعات بیشتر: 5 تن از زنان نسل هزاره توضیح می‌دهند که چرا جراحی پلاستیک انجام داده‌اند.

مشاوره با متخصص زنان خوب

درمان شلی واژن در شمال تهران

می‌خواستم ببینم چه نوع بیمارانی فمیلیفت ( لیفتینگ ) انجام می‌دهند و معلوم شد همه‌ی آن‌ها مسن نیستند. یکی از زنان، به نام اشلی، مادر 33 ساله‌ایست که پس از زایمان این درمان را دریافت کرده است.. پس از سه جلسه، گزارش داد احساس می‌کند تنگ‌تر شده است، بی‌اختیاری ادراری‌اش کاهش یافته است و دوباره لذت بیشتری از سک-س می‌برد.

همه‌ی این‌ها خوبند ، اما هنوز کمی مردد هستم. آیا بهترین راه برای برخورد با مشکلات واژینال 81 سوراخ لیزری است؟ راه طبیعی‌تری وجود ندارد؟ هال، که باموفقیت خشکی و بافت رو به آتروفی را با هورمون‌های امن و طبیعی درمان کرده است، می‌گوید، در بعضی موارد، بله. اما، به گفته‌ی او، در موارد دیگر، به‌ویژه در موارد شل‌شدگی واژن (یعنی کاهش حساسیت و شلی دیواره‌های واژینال)، به سنجه‌های نامتعارف‌تری نیاز است.

هال می‌گوید: «در گذشته تنها درمان شل‌شدگی واژن جراحی بود. بازسازی از طریق جراحی عضلات کف لگن را کنار هم قرار می‌دهد تا واژن تنگ‌تر شود، اما به کیفیت بافت واژینال کاری ندارد. اول به استفاده از لیزر برای تحریک تولید کلاژن بدبین بودم، اما حالا که بیماران بسیاری از این درمان استفاده کرده‌اند، خوشحالم که نظرات مثبت‌شان، مثل رطوبت بیشتر واژن، تنگی و لذت بیشتر از سکس، را می‌شنوم. به طور حتم، برای شروع، این روش امن‌تر و غیرتهاجمی‌تر از این است که بلافاصله به سراغ بازسازی واژن با جراحی برویم.»

خب، خانم‌ها، ماجرا از این قرار است؛ حتی اگر الآن با این قضیه سروکار ندارید، خوب است که درباره‌اش بدانید و می‌توانید این را در اختیار مادر، دوستی که به تازگی بچه‌دار شده است یا هر زن دیگری که می‌شناسید و ممکن است از اطلاعات بیشتر درباره‌ی راه‌های رسیدگی به ناراحتی واژن سود ببرد، قرار دهید. اطلاعات قدرت (و، در این مورد، لذت) است.