لینک های ضروری

جراحی زیبایی لیفت بازو در تهران

جراحی زیبایی لیفت بازو در تهران

جراحی زیبایی لیفت بازو در تهران : تناسب اندام و سفت بودن آن اهمیت بسیاری در افزایش زیبایی ظاهری افراد دارد. برخی موارد همچون بالا رفتن سن و یا کاهش وزن زیاد سبب می‎شود تا پوست بدن حالت ارتجاعی خود را از دست داده و شل و افتاده شود. در نتیجه از حالت سفتی و خوش فرمی خارج می‎گردد. برای از بین بردن این حالت روش‎های مختلفی وجود دارد که شاید بتوان لیفت را از موثرترین آن‎ها دانست. لیفت که به آن براکیوپلاستی نیز گویند به بهبود حالت ظاهری فرد کمک شایانی می‎نماید. این عمل که نوعی عمل جراحی زیبایی است قابل اجرا برای تمام اندام‎های بدن می‎باشد. براکیوپلاستی در واقع برداشت پوست اضافه و در برخی موارد برداشت چربی اضافه بازو می‎باشد که ممکن است در اثر عوامل مختلفی مانند تغییرات وزن، افزایش سن، اثر تخریبی خورشید، ژنتیک و… بروز یابد. در ادامه به بررسی بیشتر جراحی لیفت بازو در تهران می‎پردازیم.

کاندیدای مناسب لیفت بازو

جراحی زیبایی لیفت بازو قابل اجرا برای تمام افرادی است که بنا به دلایل مختلف دچار افتادگی پوست بازو هستند. این افتادگی می‎تواند منجر به کاهش اعتماد به نفس فرد شود بنابراین بهتر است تا به محض تشخیص و تجویز پزشک معالج به انجام آن اقدام شود. البته لازم به ذکر است برای انجام این جراحی لازم است تا فرد برخی شرایط لازم را دارا باشد. از آن جمله مب‎توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • دستیابی به یک ثبات وزنی مشخص و عدم ابتلا به اضافه وزن
  • عدم اعتیاد به مواد مخدر و یا سوء مصرف الکل و دخانیات
  • پوست بسیار شل و افتاده
  • عدم ابتلا به بیماری خاص و یا مصرف دارو زیرا ممکن است منجر به افزایش ریسک روند جراحی گردد

چگونگی انجام لیفت بازو در تهران

جراحی زیبایی لیفت بازو یا براکیوپلاستی بنا به شرایط بیمار ممکن است تحت بی‎هوشی عمومی و یا موضعی انجام شود. پزشک با توجه به میزان وزن اضافه‎ای که فرد از دست داده و میزان افتادگی پوست ممکن است از یکی از روش‎های لیفت وسیع و یا سنتی استفاده نماید. که در لیفت سنتی برش در زیر بازو ایجاد می‎شود و در لیفت وسیع برش از بازو تا پایین به سمت بدن ادامه می‎یابد. این روش اغلب برای افرادی که وزن زیادی کم کرده‎اند و پوست افتاده بیشتری دارند تجویز می‎شود. لازم به ذکر است که این روش جراحی در برخی موارد ممکن است با توجه به تجویز پزشک همزمان با عمل لیپوساکشن انجام گیرد.

مزایا و عوارض ناشی از لیفت بازو

جراحی براکیوپلاستی اگرچه سبب افزایش زیبایی و باریک‎تر شدن بازو می‎شود اما لازم است بدانید این جراحی ممکن است منجر به عوارض و مشکلات احتمالی بسیاری نیز گردد که لازم است فرد با علم کافی به این دست عوارض و مشکلات اقدام به انجام جراحی لیفت بازو در تهران نماید. از جمله مهم‎ترین آن‎ها باید به جای زخم و یا اسکار اشاره نمود. جای زخم ناشی از این جراحی امری غیرقابل انکار است و نمی‎توان از آن چشم پوشی نمود. اما این جای زخم بین بدن و بازو قرار دارد و کمتر قابل روئت است. از دیگر عوارض این عمل جراحی پیکرتراشی می‎توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • درد، بی‎حسی، تورم، کبودی
  • عفونت
  • جای زخم
  • عدم جوش خوردن زخم
  • التهاب
  • خونریزی
  • آسیب به اعصاب و عضلات بازو و اندام‎های مجاور آن
  • تجمع مایع در زیر پوست

البته لازم به ذکر است که احتمال بروز عوارض و مشکلات فوق در صورتی که جراحی تحت نظر پزشک باتجربه انجام گیرد و بیمار تمام نکات ضروری قبل و بعد از جراحی را رعایت نماید ممکن است بسیار کاهش یابد.

جراح زنان خوب در تهران

نکات ضروری در جراحی لیفت بازو

برای کسب نتایج مطلوب از جراحی زیبایی لیفت بازو در تهران و بهبود روند جراحی لازم است تا بیمار برخی موارد و نکات ضروری را رعایت نماید. این موارد در افزایش موفقیت نتیجه جراحی تاثیر بسیاری دارد. ممکن است بنا به شرایط بیمار، روش انجام جراحی و یا سایر موارد تاثیر گذار این نکات متفاوت باشند که در جلسه معاینه پیش از شروع روند جراحی پزشک آن را به اطلاع بیمار می‎رساند. از جمله مهم‎ترین مواردی که لازم است رعایت شود باید به موارد زیر اشاره نمود.

  • از مصرف دخانیات و نوشیدنی‎های الکلی جهت افزایش روند بهبودی دو هفته قبل و بعد از جراحی بپرهیزید.
  • داروهای رقیق کننده خون از انعقاد آن در زمان معین جلوگیری می‎نماید این مهم می‎تواند منجر به افزایش خونریزی در حین جراحی و یا پس از آن گردد بنابراین ضروری است یک هفته قبل و بعد از جراحی از مصرف آن خوداری نمایید و یا برای تعیین جایگزین برای آن با پزشک خود مشورت نمایید.
  • در صورت ابتلا به هر نوع بیماری و یا مصرف دارویی خاص ضروری است پیش از شروع جراحی آن را با پزشک خود مطرح نمایید.
  • تا دو هفته پس از انجام جراحی پوشیدن ساپورت تنگ به بهبود حالت نهایی بازوها کمک بسیاری می‎نماید.
  • باز و بسته کردن دست و حرکت آهسته بازو دو روز پس از جراحی می‎تواند بسیار موثر باشد.
  • از انجام فعالیت‎های سنگین تا بهبود کامل زخم‎ها بپرهیزید.
  • مصرف داروهای تجویزی پزشک در زمان مقرر می‎تواند احتمال ابتلا به عفونت و یا درد را کاهش دهد.
  • و…

هزینه انجام جراحی زیبایی لیفت بازو در تهران

جراحی بازو که به آن براکیوپلاستی نیز گویند در واقع نوعی جراحی زیبایی است. همان طور که می‎دانید هزینه انجام جراحی‎های زیبایی اندکی زیاد است و شرکت‎های بیمه هزینه آن را تحت پوشش خود قرار نمی‎دهد زیرا تاثیر نامطلوبی بر کیفیت زندگی فرد ندارد. این هزینه تحت تاثیر عوامل بسیاری و توسط پزشک تعیین می‎شود بنابراین پیش از معاینه بیمار نمی‎توان آن را مشخص نمود. از جمله مهم‎ترین عوامل موثر بر هزینه این جراحی باید به میزان چربی و پوست اضافه، تکنیک انجام جراحی، دستمزد پزشک، هزینه‎های بیمارستان و… اشاره نمود.

انتخاب پزشک مناسب

مهم‎ترین و موثرترین گام برای انجام جراحی لیفت بازو انتخاب پزشک متخصص مناسب در تهران است. اهمیت این موضوع به دلیل تاثیر غیرقابل انکاری است که پزشک می‎تواند بر نتیجه جراحی داشته باشد. در صورتی که پزشک معالج تجربه و مهارت کافی نداشته باشد نمی‎توان انتظار نتیجه مطلوب از روند جراحی داشت و حتی ممکن است عوارض و مشکلات بسیاری نیز برای فرد بروز یابد. بنابراین ضروری است تا در انتخاب پزشک معالج دقت و حساسیت بسیاری به کار برده شود.