لینک های ضروری

عمل جراحی کوچک کردن سینه در تهران

عمل جراحی کوچک کردن سینه در تهران : زیبایی یک امر نسیبی است. به نحوی که برخی تمایل به بزرگ بودن سینه‎های خود دارند و برخی دیگر کوچک بود آن. کوچک کردن سینه برای برخی افراد بسیار مهم و لازم است زیرا ممکن است به دلیل بزرگ بودن بیش از حد آن منجر به کمر درد گردد. همچنین برخی آقایان بنا به دلایلی چون عدم فعالیت مناسب هورمون‎ها سینه‎هایی بزرگ‎تر از حد معمول دارند بنابراین کاهش حجم آن می‎تواند بسیار کمک کننده باشد و موجب افزایش اعتماد به نفس آن‎ها گردد.

امروزه روش‎های خانگی و پزشکی بسیاری برای کوچک کردن سایز سینه وجود دارد. لازم است بدانید در صورتی که تمایل به استفاده از رووش‎های خانگی و گیاهی دارید لازم است تا پیش از آن با پزشک متخصص مشورت شود. زیرا در برخی موارد ممکن است این روش‎ها موجب ایجاد حساسیت و یا سایر مشکلات گردد. روش پزشکی کوچک کردن سینه عمل جراحی زیبایی ماموپلاستی نام دارد. این روش کمک می‎کند تا سایز سینه‎ها بنا به تمایل و خواست فرد کوچک شود. در ادامه به بررسی بیشتر این نوع عمل زیبایی می‎پردازیم.

چگونگی انجام جراحی ماموپلاستی در تهران

جراحی زیبایی ماموپلاستی تحت بی‎هوشی عمومی انجام می‎گیرد البته ممکن است بنا به شرایط فرد نوع بی‎هوشی تغییر یابد. این جراحی قابل اجرا به کمک تکنیک‎های مختلفی است. پزشک برای کوچک کردن سینه برشی در اطراف حاله قهوه‎ای رنگ و به سمت پایین سینه ایجاد می‎کند و سپس اقدام به برداشت چربی، پوست و بافت اضافه سینه می‎نماید. ممکن است در برخی موارد که سایز سینه بیش از اندازه بزرگ است هاله قهوه‎ای رنگ نیز برداشته شود تا بالاتر قرار گیرد و حالتی بهتر یابد. این جراحی منجر به افزایش زیبایی ظراهری عضو مربوطه و بهتر شدن حالت آن می‎گردد.

مزایای ناشی از جراحی ماموپلاستی

عمل جراحی زیبایی ماموپلاستی اگرچه با اندکی تهاجم همراه است اما مزایای بسیاری را برای فرد ایجاد می‎نماید که منجر به ایجاد محبوبیت آن در بین افراد می‎شود. از جمله مهم‎ترین مزایای آن باید به موارد زیر اشاره نمود:

  • افزایش اعتماد به نفس
  • از بین رفتن مشکلات ناشی از سایز بزرگ سینه مانند کمر درد
  • ایجاد حالت و فرم بهتر سینه

عوارض ناشی از ماموپلاستی

همان طور که می‎دانید هر عمل جراحی علاوه بر مزایایی که برای فرد به همراه دارد می‎تواند منجر به بروز عوارض و مشکلاتی نیز گردد. جراحی ماموپلاستی نیز از این قاعده مستثنی نیست. اگرچه این جراحی کم خطر است اما در برخی موارد می‎تواند منجر به بروز مشکلاتی گردد که برخی از آن عبارت است از:

  • عدم کسب نتیجه مطلوب
  • عدم تقارن و تناسب
  • عفونت
  • درد، بی‎حسی، کبودی، تورم و التهاب که موقتی بوده و به مرور زمان اط بین می‎رود

نکات ضروری برای انجام ماموپلاستی

کسب نتایج مطلوب از روند جراحی ماموپلاستی علاوه بر انتخاب پزشک مناسب وابسته به رعایت نکات ضروری توسط فرد نیز است. این نکات ممکن است از فردی به فرد دیگر با توجه به شرایط جسمی و روند جراحی متفاوت باشد. پزشک معالج پیش از انجام جراحی در جلسات معاینه و ویزیت این موارد را به اطلاع بیمار می‎رساند.

به طور کلی نکات ضروری قبل و بعد از ماموپلاستی عبارت است از:

  • اجتناب از مصرف نوشیدنی‎های الکلی و دخانیات دو هفته قبل و بعد از جراحی جهت بهبود روند نقاهت و جلوگیری از بروز هرگونه اختلال در آن
  • پرهیز از مصرف داروها و ویتامنی‎های رقیق کننده خون مانند آسپرین جهت پیشگیری از خونریزی در حین جراحی و پس از آن
  • انجام آزمایشات پیش از انجام جراحی جهت اطمینان از سلامت کامل جسمی
  • مصرف داروهای تجویزی پزشک در زمان مقرر و به طور منظم
  • خودداری از انجام فعالیت‎های سنگین
  • استراحت کافی تا بهبودی کامل
  • مراقبت و رعایت بهداشت جای زخم و بخیه
  • استفاده از پک یخ برای کاهش تورم و التهاب
  • رعایت رژیم غذایی مناسب شامل کاهش مصرف نمک و مواد غذایی یددار

انتخاب پزشک مناسب برای جراحی زیبایی کوچک کردن سینه در تهران

یکی از مهم‎ترین مراحل انجام جراحی زیبایی ماموپلاستی انتخاب پزشک مناسب است. اهمیت این انتخاب به دلیل تاثیر مستقیم نقش پزشک بر روند جراحی و نتایج حاصل از آن است. در صورتی که پزشک مناسب و باتجربه‎ای برای این مهم انتخاب نشود ممکن است فرد دچار مشکلات و عوارض متعددی گردد اما در صورت انتخاب مناسب نتایج مطلوبی از آن حاصل می‎گردد. بنابراین ضروری است تا این انتخاب بادقت و حساسیت بسیاری انجام شود. برای انتخاب پزشک لازم است به مواردی چون تجربه، مهارت، دقت، مدارک پزشکی و تحصیلات پزشک توجه بسیاری شود.

هزینه جراحی زیبایی ماموپلاستی در تهران

همان طور که می‎دانید هزینه جراحی‎های زیبایی در مقایسه با عمل‎های جراحی درمانی اندکی بیشتر است. جراحی ماموپلاستی نیز به دلیل پیچیدگی‎هایی که دارد به طبع هزینه بیشتری را برای فرد به همراه دارد. هزینه دقیق این جراحی لازم است تا توسط پزشک معالج و براساس معیارهای تاثیرگذار تعیین گردد. از جمله معیارهای موثر در هزینه این جراحی زیبایی باید به شرایط فرد، میزان برداشت حجم سینه، تکنیک مورد استفاده در جراحی، دستمزد پزشک، هزینه‎های بیمارستان و… اشاره نمود. لازم به ذکر است اغلب شرکت‎های بیمه هزینه ناشی از جراحی زیبایی را تحت پوشش خود قرار نمی‎دهند زیرا این دست جراحی‎هادر سلامت جسمی فرد و کیفیت زندگی او تاثیر چندانی ندارد. اما بهتر است پیش از اقدام به انجام این جراحی فرد با مشاور بیمه خود مشورت نماید.

میزان ماندگاری نتیجه جراحی زیبایی ماموپلاستی

جراحی زیبایی ماموپلاستی در اغلب موارد با موفقیت همراه است. البته کسب نتیجه مطلوب از روند این جراحی وابسته به انتخاب پزشک مناسب و باتجربه و رعایت نکات ضروری قبل و بعد از عمل است. نتایج حاصل از ماموپلاستی با بهبود التهاب و تورم نمایان می‎شود و بسیار طبیعی است. میزان ماندگاری نتیجه این جراحی دائمی است و نیازی به انجام مجدد آن ندارد اما ممکن است تحت تاثیر افزایش سن و یا تغییر در وزن نتایج آن نیز تغییر یابد. بنابراین بهتر است سعی در حفظ ثبات وزن شود. همچنین لازم به ذکر است اگرچه این جراحی در باروری تاثیری ندارد اما امکان مختل شدن شیردهی پس از آن وجود دارد و در صورتی که فرد بتواند به نوزاد خود شیر دهد ممکن است ضرورت انجام مجدد ماموپلاستی ایجاد گردد زیرا شیر دادن پس از انجام این جراحی منجر به ایجاد حالت افتادگی در سینه می‎گردد.