لینک های ضروری

تزریق ژل به لابیا ماژور

تزریق ژل به لابیا ماژور

تزریق ژل به لابیا ماژور از تزريق ژل براي برجسته کردن لب های واژن می‌توان استفاده كرد. در اين مطلب قصد داريم كه شما را با اين عمل زيبايي اشنا كنيم اثرات تزریق ژل یا فیلر به نواحی لب های ماژور واژن همانطور كه مي دانيد تزريق ژل باعث پر شدن و برجسته شدن بدن شما مي شود همچنين با استفاده از تزريق ژل ميتوانيد چين و چروك هاي لابيا ماژوژ خود را از بين ببريد. اين عمل باعث ميشود كه پوست واژن شما جوان تر و نرم تر شود.

دلایل کاهش چربی ناحیه تناسلی يا همان لابيا ماژوژ در خانم ها چيست؟

دلايل كاهش چربي اين قسمت از بدن خانم ها مي تواند

۱- کاهش وزن
۲- زایمان طبیعی
۳- افزایش سن

انها باشد كه تمام اين موارد موجب تغييرات هورموني شما و در نهايت كاهش چربي خواهد شد كه به مرور زمان واژن شما انعطاف پذيري و حجم خود را از دست مي دهد. با از دست دادن زيبايي واژن خود رابطه جنسي شما نيز كمتر مي شود زيرا گاهي ما اعتماد به نفس خود را از دست مي دهيد و از رابطه جنسي لذت كمتري نيز خواهيد برد. در نتيجه امروزه با پيشرفت چشمگيري كه از علم و تكنولوژي دردسترس خود داريم اين راه براي شما اسان تر شده است كه يكي از روش هاي درمان افتادگي واژن تزريق ژل است .

نحوه تزريق ژل به لابیا ماژور

پس از اتمام كار اگر پزشك براي شما دارو تجويز كرد ان را سر وقت مصرف كنيد تا دچار عوارض نشويد. يك هفته بعد از تزريق ژل از خوردن نوشيدني هاي الكي و كشيدن سيگار خود داري كنيد. تا يك هفته رابطه جنسي برقرار نكنيد از ورزش هاي سنگين تا ٣/٤ روز خودداري كنيد.

عوارض و خطرات تزریق ژل به واژن

ميتوان گفت اين روش عوارض خاصي ندارد اما معمولا واژن شما دچار التهاب ، قرمزي و تورم مي شود كه پس از چند روز برطرف خواهد شد. گاهي نيز ممكن است تزريق ژل موجب ايجاد حساسيت شود اما بطور موقت به مدت چند روزدر صورت عفونت و يا درد شديد حتما به كلينيك مراجعه كنيد.

روش تزریق ژل به لابیا ماژور

این کار به کمک لیپوماتیک انجام می شود. تزریق نیاز به بیهوشی ندارد و با بی حسی موضعی و بدون درد انجام میشود.

مراحل تزریق ژل به لابیا ماژور معمولا در سه مرحله انجام ميشود

تزريق ژل به اين گونه است كه چربي را از يك جاي بدن خارج ميكنند و به واژن تزريق مي شود اما اول ناحيه مورد نظر ضد عفوني ميشود و با سرنگ هاي مخصوص چربي را با فشار كم از بدن خارج ميكنند. در مرحله بعد چربي هاي خارج شده كاملا ضد عفوني ميشوند تا خون و ساير بافت ها از چربي جدا شوند. سپس چربي را داخل سرنگ كشيده ميشود و براي تزريق ان را اماده ميكنند. در مرحله اخر بي حسي موضعي به شما تزريق خواهد شد و چربي نيز با فشار خيلي كم به واژن شما تزريق خواهد شد.

اما چه افرادي مجاز به انجام تزريق ژل لابيا ماژوژ هستند؟

افرادي كه به دليل افزايش سن دچار افتادگي و شل شدگي واژن شده اند

افرادي كه هيكل استخواني دارند و ناحيه لابيا ماژوژ كوچك و لاغر دارند و مي خواهند كه اين ناحيه سفت تر و حجيم تر شود.

افرادي كه بطور ژنتيكي ظاهر لابيا ماژوژ انها لاغر است.

افرادي كه ناحيه لابيا ماژوژ نامتقارن دارند .

آمادگی قبل از تزریق ژلاگر بيماري خاصي داريد حتما قبل از تزريق با پزشك خود در ميان بگذاريد.حتي اگر دارو مصرف ميكنيد با پزشك خود مشورت كنيد
اگر واژن شما دچار عفونت شده است بايد قبل از تزريق عفونت را درمان كنيد سپس تزريق كنيد. اگر از ان دسته اقرادي هستيد كه از اسپرين استفاده ميكنيد براي تزريق ژل به لابيا ماژوژ مصرف ان را بايد ٥ روز قبل قطع كنيد . سعي كنيد قبل از تزريق ژل اب زياد بنوشيد.  مدت زمان تزريق ژل ١٠ الي ١٥ دقيقه مي باشد و در حين انجام تزريق شما كاملا هوشيار هستيد و نيازي به بيهوشي و يا جراحي نيست و فقط با بي حس كننده هاي موضعي اين كار انجام ميشود.

تزريق ژل براي چه كساني مناسب نيست؟

۱- خانم های باردار
۲- خانم های شیرده
۳- خانم ها با سابقه سکته قلبی و مغزی
۴- بیماران دیابتیک
۵- افرادی که سابقه لخته شدن خون دارند.
۶- افرادی که به مواد تشکیل دهنده ژل حساسیت دارند.
۷- افرادی که دارای بیماری ضعف سیستم ایمنی می‌باشند..