لینک های ضروری

بزرگ کردن باسن در شمال تهران

جراحی زیبایی بزرگ کردن باسن در شمال تهران : اندام زیبا و متناسب اهمیت بسیاری در افزایش اعتماد به نفس دارد. دستیابی به این مهم به کمک ورزش و رژیم غذایی مناسب امکان‎پذیر است. اما در برخی موارد ممکن است فرد بنا به دلایلی توانایی انجام این روش را نداشته باشد. در چنین شرایطی انجام عمل جراحی زیبایی می‎تواند بسیار موثر باشد. روش‎های مختلفی برای انجام عمل زیبایی باسن وجود دارد که موثرترین روش آن با توجه به شرایط فرد و تشخیص پزشک معالج انتخاب می‎شود. لازم است بدانید ماندگاری نتایج حاصل از این دست جراحی‎های زیبایی وابسته به نوع آن است و ممکن است در برخی موارد نیاز به مراجعه مجدد به پزشک ایجاد گردد. در ادامه به بررسی بیشتر این عمل زیبایی می‎پردازیم.

انواع روش‌ بزرگ کردن باسن

انتخاب روش مناسب با توجه به انتظار فرد از نتیجه عمل جراحی و تشخیص پزشک معالج انجام می‎شود. میزان ماندگاری و تمدید مجدد عمل‎های جراحی  با توجه به نوع انجام آن ممکن است متفاوت باشد.

برخی از مهم‎ترین انواع عمل‎های جراحی باسن عبارت است از :

  • تزریق چربی

در این روش پزشک متخصص در ابتدا چربی مورد نیاز را از قسمت مورد نظر که اغلب شکم است استخراج می‎نماید و پس از تصویه در آزمایشگاه چربی به دست آمده و آماده را به باسن تزریق می‎نماید.

  • پروتز باسن

پروتز‎های مختلفی برای قرار گرفتن در باسن وجود دارد. جنس این پروتزها باید کاملا مقاوم باشد زیرا در هنگام نشستن وزن بالایی را متحمل می‎شود و در صورت عدم جنس مرغوب ممکن است پاره شود. برای قرار دادن پروتز در باسن پزشک یک برش در میان باسن و قسمت دنبالچه ایجاد می‎نماید که پس از قرار گرفتن پروتز برش بخیه زده می‎شود.

مزایای جراحی زیبایی بزرگ کردن باسن

عمل جراحی  با توجه به این مهم که نوعی جراحی زیبایی است مزایای بسیاری را برای فرد به همراه دارد. از جمله مهم‎ترین مزایای این عمل جراحی عبارت است از:

  • افزایش اعتماد به نفس
  • بهبود ظاهر اندام
  • کاهش احتمال بروز عوارض در روش تزریق چربی به دلیل عدم ورود مواد خارجی
  • امکان خروج پروتز و بازگشت به حالت طبیعی

عوارض ناشی از بزرگ کردن باسن

عمل جراحی‎های زیبایی مانند سایر عمل‎های جراحی علاوه بر مزایایی که به همراه دارد می‎تواند عوارضی نیز برای فرد ایجاد نماید. اگرچه در صورتی که این جراحی توسط پزشک متخصص انجام گیرد و فرد نکات ضروری را به درستی رعایت کند احتمال بروز این عوارض کاهش می‎یابد اما بهتر است فرد پیش از اقدام به جراحی به این عوارض علم کافی داشته باشد تا با آگاهی کامل اقدام به آن نماید. برخی از عوارض جراحی بزرگ کردن باسن عبارت است از:

  • کبودی، تورم و درد
  • بی‎حسی
  • امکان پارگی پروتز به کار رفته
  • جابه‎جایی پروتز
  • عدم کسب نتیجه مطلوب
  • امکان جذب و دفع چربی تزریق شده توسط بدن
  • خونریزی
  • عفونت

هزینه عمل بزرگ کردن باسن در شمال تهران

هزینه جراحی بزرگ کردن باسن مبلغی متفاوت است که با توجه به معیارهای مختلفی توسط پزشک معالج مشخص می‎شود. این هزینه با توجه به شرایط بیمار و پس از بررسی عوامل تاثیرگذار مشخص می‎شود. از جمله این موارد باید به روش عمل جراحی، میزان بزرگ کردن باسن، نوع و جنس پروتز، دستمزد پزشک، هزینه‎های بیمارستان و… اشاره نمود. لازم به ذکر است اغلب شرکت‎های بیمه هزینه ناشی از عمل‎های جراحی زیبایی را تحت پوشش خود قرار نمی‎دهند زیرا برای ادامه زندگی فرد امری حیاتی و ضروری نیست که در صورت عدم انجام آن فرد با مشکلاتی روبه‎رو شود. اما لازم است پیش از اقدام به انجام این جراحی فرد با مشاور بیمه مشورت نماید تا از تعرفه‎های شرکت بیمه خود آگاه شود.

نکات قبل و  بعد عمل

کسب نتایج مطلوب از انجام جراحی زیبایی بزرگ کردن باسن تا حد زیادی وابسته به نکاتی است که فرد قبل و بعد از عمل جراحی رعایت می‎نماید. این نکات در جلسات معاینه و ویزیت پیش از عمل براساس شرایط بیمار به اطلاع او می‎‎رسد. از جمله مهم‎ترین نکاتی که لازم است فرد قبل و بعد از عمل رعایت نماید عبارت است از:

  • یک هفته قبل و بعد از انجام عمل جراحی از مصرف دخانیات و نوشیدنی‎های الکلی خودداری نمایید. این مهم می‎تواند تاثیر بسیاری در روند بهبود فرد داشته باشد و نقاهت کامل او را به تعویق افکند.
  • از مصرف داروهای رقیق کننده خون مانند آسپرین یک هفته قبل و بعد از انجام جراحی بپرهیزید. مصرف این دست داروها احتمال خونریزی در حین جراحی و پس از آن را افزایش می‎دهد که می‎تواند امری خطرناک باشد.
  • پس از جراحی تا اتمام دوره نقاهت از نشستن بر روی باسن خود بپرهزید.
  • از بلند کردن اجسام سنگین و انجام فعالیت‎های زیاد تا بهبودی کامل خودداری نمایید.
  • رژیم غذایی مناسب، ورزش و به طور کلی رعایت یک سبک زندگی سالم اهمیت بسیاری در ماندگاری نتایج جرایح دارد.
  • مصرف داروهایی که پزشک برای بیمار تجویز می‎نماید در زمان مقرر اهمیت بسیاری دارد. این داروها از ایجاد عفونت جلوگیری می‎نماید و تا حد زیادی در کاهش درد موثر است.

انتخاب پزشک مناسب

اگرچه عمل جراحی بزرگ کردن باسن مزایای بسیاری را برای فرد به همراه دارد اما ممکن است عوارضی نیز داشته باشد. احتمال وقوع این عوارض تا حد قابل توجهی به کمک پزشک مناسب کاهش می‎یابد. بنابراین برای کسب نتایج مطلوب از روند جراحی زیبایی و کاهش عوارض آن لازم است تا در انتخاب پزشک مناسب دقت و حساسیت بسیاری به کار رود. تجربه و مهارت پزشک معالج در انتخاب روش جراحی مناسب و نتایج حاصل از آن بسیار اهمیت دارد.

ماندگاری نتایج حاصل از عمل بزرگ کردن باسن

اغلب نتایج حاصل از جراحی‎های بزرگ کردن باسن با موفقیت همراه است. میزان ماندگاری این نتایج به روش انجام آن وابسته است. نتایج عمل تزریق چربی تا زمانی که چربی تزریق شده توسط بدن جذب نشود باقی می‎ماند اما بزرگ کردن باسن به کمک پروتز نیاز به تعویض پروتز در زمان معین را ایجاد می‎نماید. تعویض پروتز به کار رفته اهمیت بسیاری دارد. در صورت عدم تعویض به موقع ممکن است عوارض بسیاری برای فرد بروز یابد که حتی در برخی موارد جبران ناپذیر است. زمان تعویض پروتز وابسته به نوع آن و تشخیص پزشک معالج تعیین می‎گردد.