لینک های ضروری, مطالب مفید

جراحی زیبایی بادی کانتورینگ در شمال تهران

جراحی زیبایی بادی کانتورینگ در شمال تهران

جراحی زیبایی بادی کانتورینگ در تهران : عمل جراحی زیبایی به دسته‎ای از جراحی‎هایی گفته می‎شود که جنبه درمانی نداشته و برای افزایش زیبایی ظاهری فرد انجام می‎شود. افزایش زیبایی ظاهر تاثیر بسیاری در افزایش اعتماد به نفس دارد. در واقع شامل عمل جراحی زیبایی بدن پس از کاهش اضافه وزن می‎باشد. این جراحی قابلیت اجرا در انواع مختلف اندام بدن مانند شکم، بازو، پا و… را دارد. اغلب متقاضیان انجام  بادی کانتورینگ افرادی هستند که به دلیل کاهش وزن اضافه بدن آن‎ها حالت شل و افتاده‎ای پیدا می‎کند. بادی کانتورینگ امکان کشیدگی پوست و سفت شدن مجدد اندام را فراهم می‎نمایند که نتیجه آن افزایش زیبایی ظاهری فرد خواهد بود. در واقع بادی کانتورینگ در تهران نوعی جراحی پیکرتراشی است که به دستیابی فرد به اندام ایده‎آل و افزایش زیبایی ظاهری کمک شایانی می‎نماید.

چه کسانی می‎توانند جراحی زیبایی بادی کانتورینگ انجام دهند

عمل جراحی بادی کانتورینگ در شمال تهران همان طور که بیان شد برای افرادی قابل اجرا است که به دلیل کاهش وزن دچار افتادگی و شل شدن اندام بدن می‎شوند. البته لازم به ذکر است فرد متقاضی انجام این عمل جراحی باید برخی شرایط مانند موارد زیر را داشته باشد:

  • دستیابی به ثبات وزن
  • سلامت کامل جسمی
  • عدم ابتلا به بیماری‎های خود ایمنی جهت پیشگیری از تاثیر بر ترمیم زخم
  • اجتناب از مصرف دخانیات و نوشیدنی‎های الکلی

چگونگی انجام جراحی زیبایی بادی کانتورینگ در تهران

عمل جراحی بادی کانتورینگ در اغلب موارد تحت بی‎هوشی انجام می‎شود که وابسته به محل مورد نظر ممکن است این بی‎هوشی به صورت عمومی و یا تزریق داخل وریدی انجام گیرد. برش‎هایی که برای انجام این عمل ایجاد می‎شود به تناسب شرایط فرد، میزان پوستی که قرار است برداشته شود، اندام مورد نظر و براساس تشخیص پزشک معالج بر محل مورد نظر انجام می‎گیرد. برای انجام جراحی بادی کانتورینگ تکنیک‎های مختلفی وجود دارد که نتیجه تمام آن‎ها منجر به افزایش زیبایی ظاهری و از بین رفتن افتادگی پوست می‎شود. انتخاب تکینیک این جراحی با توجه به شرایط فرد و انتظار او از نتیجه عمل توسط پزشک معالج انجام می‎شود. نکته بسیار مهم در عمل جراحی کانتورینگ باقی ماندن کمترین جای زخم می‎باشد.

دوران نقاهت جراحی بادی کانتورینگ نیز می‎تواند در افراد بنا به شرایط جراحی و شرایط فردی بیماری متفاوت باشد. در اغلب موارد نیاز چندانی به بستری طولای مدت فرد در بیمارستان وجود ندارد. هر چه استراحت فرد پس از جراحی بیشتر و مفیدتر باشد روند بهبودی او نیز افزایش می‎یابد.

عوارض ناشی از جراحی بادی کانتورینگ

اگرچه جراحی بادی کانتورینگ روش بسیار مناسب و محبوبی برای دستیابی به وزن ایده‎آل و افزایش زیبایی ظاهری است و مزایای بسیاری مانند افزایش اعتماد به نفس را در فرد به همراه دارد اما لازم است بدانید با توجه به برداشت میزان زیادی از پوست بدن عوارضی نیز در پی این عمل جراحی برای فرد ایجاد می‎شود. بنابراین بهتر است فرد با علم کافی به عوارض آن تصمیم به اقدام گیرد. عوارض ناشی از بادی کانتورینگ ممکن است کوتاه مدت باشد و با گذشت زمان از بین رود و یا بنا به دلایلی چون عدم تجربه کافی پزشک و یا عدم رعایت نکات ضروری توسط بیمار بعضاً جبران ناپذیر باشد. برخی از عوارض کلی این نوع عمل زیبایی شامل موارد زیر می‎شود:

  • خونریزی
  • عفونت
  • شل شدن و افتادگی مجدد پوست
  • مرگ بافت‎های بدن
  • باقی ماندن اسکار و یا جای زخم
  • تجمع آب در زیر بافت پوست
  • عدم کسب نتیجه مطلوب

از جمله عوارض موقت بادی کانتورینگ که به کمک رعایت موارد ضروری و استراحت کافی و یا مصرف دارو در زمان مقرر کاهش می‎یابد باید به تورم، درد، کبودی و بی‎حسی اشاره نمود. اگرچه این عوارض کوتاه مدت است اما در صورتی که به حد غیرطبیعی رسید لازم است تا به پزشک معالج اطلاع داده شود تا از عوارض وخیم‎تر جلوگیری گردد.

چه نکاتی قبل و بعد از جراحی بادی کانتورینگ باید رعایت شود

رعایت نکات ضروری قبل و بعد از جرای بادی کانتورینگ کمک شایانی به کسب نتایج مطلوب و افزایش ماندگاری آن دارد. این نکات اگرچه ممکن است در افراد مختلف بنا به دلایلی چون روند انجام جراحی، شرایط بیمار، انتظار او از نتیجه عمل، محل مورد نظر و… متفاوت باشد اما مهم‎ترین آن‎ها عبارت است از:

  • اجتناب از مصرف سیگار و نوشیدنی‎های الکلی
  • ورزش مناسب و دائمی
  • استراحت کافی تا بهبودی کامل
  • خودداری از انجام فعالیت‎های سنگین
  • خودداری از مصرف داروهای رقیق کننده خون قبل و بعد از جراحی
  • رژیم غذایی مناسب
  • مراقبت از جای زخم تا بهبودی کامل
  • مصرف داروهای تجویز شده در زمان مقرر
  • مطلع نمودن پزشک از اطلاعات پزشک خود و داروهای مصرفی

هزینه انجام جراحی بادی کاتورینگ در شمال تهران

هزینه جراحی بادی کانتورینگ را پیش از معاینه و ویزیت بیمار توسط پزشک نمی‎توان مشخص نمود. این هزینه وابسته به معیارهای بسیاری است که از آن جمله می‎توان به شرایط فرد، انتظار او از نتیجه جراحی، موضع مورد عمل، تکنیک جراحی، میزان پوست قابل برداشت، دستمزد پزشک، هزینه‎های بیمارستان و… اشاره نمود. لازم به ذکر است این مبلغ تحت پوشش شرکت بیمه قرار ندارد زیرا اغلب شرکت‎های بیمه هزینه ناشی از عمل‎های زیبایی را به دلیل عدم اهمیت آن در زندگی فرد تحت پوشش خود قرار نمی‎دهند.

چگونه پزشک مناسب انتخاب نماییم

اهمیت انتخاب جراح زنان خوب در تهران در انتخاب تکنیک مناسب برای انجام بادی کانتورینگ و نتایج آن بسیار بالا است. در صورتی که پزشک تجربه کافی برای انجام این جراحی نداشته باشد ممکن است عوارض بسیاری را برای فرد ایجاد نماید. بنابراین ضروری است تا برای کسب نتایج مطلوب و پیشگیری از بروز مشکلات احتمالی در انتخاب پزشک معالج دقت و حساسیت بسیاری به کار برده شود. برای این مهم ضروری است تا معیارهایی چون تجربه، مهارت، مدارک تحصیلی و… را مد نظر قرار داد.

میزان ماندگاری نتایج جراحی بادی کنتورینگ

جراحی زیبایی بادی کانتورینگ در تهران علی‎رغم عوارض احتمالی در اغلب موارد با موفقیت همراه است. اما این میزان موفقیت و ماندگاری آن علوه بر تجربه پزشک معالج به رعایت نکات ضروری توسط فرد نیز وابسته است. در صورتی که فرد ورزش و رژیم غذایی مناسبی نداشته باشد امکان افزایش وزن مجدد و در پی آن افتادیگی پوست وجود دارد. بنابراین برای ماندگاری نتایج آن ضروری است تا فرد از سبک زندگی سالمی پیروی نماید.