لینک های ضروری

تزریق چربی به سینه در تهران

تزریق چربی به سینه در تهران

تزریق چربی به سینه در تهران : سینه در زنان از اندام‎های زیبایی محسوب می‎شود که در صورت بروز مشکلاتی مانند عدم تقارن و تناسب آن‎ها، حجم ناکافی و… می‎تواند منجر به کاهش اعتماد به نفس فرد گردد. روش‎های بسیاری برای افزایش حجم سینه و یا رفع نقص احتمالی آن وجود دارد که یکی از پرکاربردترین آ‎ن‎ها تزریق چربی به عضو مورد نظر است. تزریق چربی امروزه کاربرد بسیاری در درمان اندام‎ها و یا افزایش زیبایی و جوان سازی آن دارد. از این روش می‎توان برای اندام‎هایی مانند دست، پا، دور چشم و… استفاده می‎شود. چربی مورد نیاز برای تزریق نیز می‎تواند از هر قسمتی از بدن دریافت گردد. اما لازم است بدانید برای انجام این روش درمانی تایید پزشک بسیار مهم است. زیرا فرد باید شرایط لازم را برای انجام آن دارا باشد. در ادامه به بررسی بیشتر تزریق چربی به سینه می‎پردازیم.

چگونگی تزریق چربی به سینه

تزریق چربی به سینه به طور کلی تحت سه مرحله انجام می‎گیرد. برای این مهم در وهله اول لازم است به کمک روش لیپوساکشن و تحت بی‎حسی موضعی بافت چربی مورد نیاز از برشی که در قسمتی از بدن ایجاد می‎گردد برداشت شود. این بافت باید در شرایط آزمایشگاهی و به کمک دستگاه مخصوصی به نام سانتریفیوژ خالص سازی و استریل گردد. چربی آماده شده در سرنگ‎های خاص ریخته می‎شود و برای تزریق آماده می‎گردد. تزریق چربی براساس شرایط بیمار و تشخیص پزشک به کمک تکنیک‎های مختلفی می‎تواند وارد بدن بیمار شود. برای انجام این تزریق اغلب از ابزاری مخصوص به نام کانولا استفاده می‎شود. در برخی موارد ممکن است محل مورد نظر به پانسمان نیز داشته باشد. لازم به ذکر است برای مشاهده نتیجه نهایی از تزریق چربی به سینه فرد باید صبور باشد زیرا نتایج حاصل از آن بلافاصله پس از تزریق قبل مشاهده نیست و بعضاً ممکن ست حدود چهارم ماه نتایج نهایی آشکار گردد.

مزایای ناشی از تزریق چربی به سینه

تزریق چربی به سینه اگرچه به نسبت روشی تهاجمی محسوب می‎شود اما لازم است بدانید این عمل جراحی مزایای بسیاری را برای فرد به همراه دارد.

از جمله مهم‎ترین مزایای تزریق چربی به سینه در تهران باید به موارد زیر اشاره نمود:

  • افزایش زیبایی ظاهری
  • رفع نواقص احتمالی
  • رفع فرو رفتگی‎هایی که ممکن است در اثر پرتو درمانی بروز یابد
  • ایجاد تقارن و تناسب
  • افزایش اعتماد به نفس

عوارض ناشی از تزریق چربی به سینه

عمل جراحی تزریق چربی به سینه در تهران نیز مانند سایر عمل‎های جراحی علاوه بر مزایایی که به همراه دارد ممکن است در برخی موارد منجر به بروز عوارض و مشکلاتی نیز گردد. این عوارض تا حد قابل توجهی به کمک یک پزشک حاذق قابل کنترل است. عوارض ناشی از تزریق چربی در برخی موارد موقتی و گذرا است اما در برخی موارد دیگر نیز ممکن است منجر به آسیب‎های جدی‎تری شود. برای انجام این جراح زیبایی زنان در تهران لازم است تا فرد با علم و آگاهی کافی به عوارض آن اقدام به انجام جراحی نماید.

از جمله مهم‎ترین عوارض تزریق چربی به سینه در تهران باید به موارد زیر اشاره شود:

  • درد
  • کبودی
  • تورم
  • عفونت
  • عدم کسب نتیجه مطلوب

نکات ضروری در تزریق چربی

رعایت نکات ضروری قبل و بعد از تزریق چربی بسیار حائز اهمیت می‎باشد. این نکات می‎تواند نتایج حاصل از تزریق چربی به سینه در تهران را تا حد قابل توجهی دستخوش تغییرات دهد. نکات ضروری در این عمل زیبایی وابسته به شرایط بیمار و روش تزریق ممکن است از فردی به فرد دیگر متفاوت باشد. بنابراین پزشک در جلسه معاینه پیش از شروع مراحل درمان آن را به اطلاع بیمار می‎رساند. از جمله مهم‎ترین مواردی که باید در روند تزریق چربی رعایت شود باید به موارد زیر اشاره نمود:

  • نوشیدن آب و مایعات به میزان کافی و حتی بیشتر از آن می‎تواند در نقاهت فرد تاثیر بسیار مثبتی داشته باشد.
  • یکی از مهم‎ترنی دلایل تاخیر در ترمیم زخم‎های جراحی مصرف دخانیات و نوشیدن الکل است. بنابراین توقف مصرف آن دو هفته پیش از شروع جراحی بسیار مهم است.
  • مصرف برخی داروها و یا ویتامین‎هایی که منجر به افزایش احتمال خونریزی می‎شود پیش از جراحی باید متوقف گردد. از آن جمله می‎توان به آسپرین، ژلوفن، ایبوپرفن اشاره نمود.
  • استراحت کافی تا بهبودی کامل بسیار مهم است.
  • عدم مصرف نمک و مواد غذایی یود دار در افزایش روند بهبودی تاثیر بسزایی دارد.

هزینه تزریق چربی به سینه در تهران

تزریق چربی به سینه به دلیل دشواری و پیچیدگی‎های خاصی که به همراه دارد به نسبت تزریق ژل به سینه هزینه بیشتری دارد. اما لازم است بدانید این روش زیبایی ماندگاری بیشتری دارد و نتایج حاصل از آن مطلوب‎تر است. هزینه دقیق این مهم لازم است تا توسط پزشک معالج و پس از بررسی فرد تعیین شود زیرا وابسته به معیارهای بسیاری است. از جمله مهم‎ترین عوامل تاثیرگذار در تعیین این مبلغ لازم است به مواردی چون میزان چربی مورد نیاز، قسمت مورد نظر برای برداشت چربی، روش تزریق چربی، شرایط فرد، دستمزد پزشک، هزینه‎های بیمارستان و… اشاره نمود. لازم به ذکر است اغلب شرکت‎های بیمه هزینه ناشی از عمل‎های زیبایی را تحت پوشش خود قرار نمی‎دهند. اما بهتر است پیش از اقدام به این جراحی با مشاور بیمه خود مشورت نمایید.

انتخاب پزشک مناسب در تهران

انجام تزریق چربی به سینه لازم است تا توسط پزشک باتجربه و حاذق انجام گیرد. در صروتی که پزشک تجربه و مهارت کافی نداشته باشد ممکن است تا روند انجام این روش چندان با موفقیت همراه نباشد و منجر به بروز مشکلاتی چون عدم تناسب و یا عدم کسب نتیجه مطلوب گردد. بنابراین ضروری است تا در انتخاب پزشک مناسب دقت و حساسیت بسیاری به کار رود.

ماندگاری نتایج تزریق چربی به سینه

اغلب موارد تزریق چربی به سینه با موفقیت همراه است. اما میزان ماندگاری نتایج حاصل از آن تحت تاثیر موارد بسیاری است. اگرچه به طور کلی نتایج حاصل از این روش جراحی زیبایی اغلب ماندگار است اما این ماندگاری به مواردی چون تجربه و مهارت پزشک معالج، روش انجام تزریق، رعایت نکات ضروری قبل و بعد جراحی توسط بیمار و… وابسته است. البته لازم به ذکر است نتایج حاصل از تزریق چربی به سینه نیز مانند بسیاری دیگر از موارد با افزایش سن ممکن است دستخوش برخی تغییرات قرار گیرد. اما این نتایج به نسبت تزریق ژل از ماندگاری بیشتری برخوردار است.